sobota, 14 maja 2016

Zara Oriental

Sieciówki produkują teraz praktycznie wszystko- od ubrań, biżuterii, kosmetyków, butów aż po perfumy (czekam, aż wypuszczą linię spożywczą haha :D). Zara posiada swoją własną kolekcję perfum. Zapachów jest kilka- każdy może dopasować coś do siebie. W moje ręce trafił zapach Zara Oriental i.....




Marka: Zara
Cena: około 46zł
Dostępność: sklepy Zara
Pojemność: 100ml
Moja ocena: 3,5/5


Zapach Oriental jest doskonały. Bardzo lubię słodkie (ale nie mdłe!) zapachy. Wcześniej używałam zapachu od Rihanny- Rebelle i byłam nim zachwycona. Gdy się skończył, postanowiłam zaopatrzyć się w ten z Zary. Wyczuwalne przeze mnie aromaty to nutka karmelu, wanilii, przełamana zapachem cedru. Flakonik jest piękny. Niby zwykły, minimalistyczny, jednak takie lubię najbardziej. 
Jest niestety pewien minus- trwałość. Na ubraniach zapach utrzymuje się bardzo długo i jest intensywny. Gorzej z tym na ciele. Po kilku godzinach woń się niestety ulatnia. Najbardziej czuję ją wieczorem, gdy biorę prysznic. Mimo tej wady lubię wracać do tych perfum. Wiem, że nie każdy czuje się dobrze ze słodkimi zapachami, jednak ten mogę z ręką na sercu polecić. Jest w nim coś eleganckiego i pasuje do kobiet w każdym wieku. Naprawdę coś pięknego. 


Brak komentarzy: