sobota, 7 maja 2016

Tutti Frutti- Peeling do ciała od Farmony

Podstawą pielęgnacji naszego ciała bezapelacyjnie jest peeling. Już jakiś czas temu w moje ręce wpadł kosmetyk marki Farmona. Zachwycił mnie swoim niesamowitym zapachem. Najpierw byłam posiadaczką wersji jeżyna & malina a obecnie na mojej półce znajduję się wiśnia & porzeczka.



Marka: Farmona
Cena: około 5zł
Dostępność: ja swój kupiłam w Rossmannie, jest jeszcze bodajże w Tesco i raz widziałam w Biedronce
Pojemność: 100ml (moja wersja jest mini, są większe 300ml)
Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl , Betaine, Polyurethane, Glycerin, Polysorbate 20, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Powder, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Coumarin, Eugenol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolilone, Dmdm-Hydantoin, CI 14720, CI 42090 
Opis producenta: Gruboziarnisty peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawia mikrokrążenie i pobudza skórę do odnowy. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i aksamitnie miękkie w dotyku.
Moja ocena: 5/5 punktów


Peeling przyciągnął mój wzrok już w Rossmannie. Jego intensywny, czerwony kolor sprawia, że widać go z daleka. Gdy otworzyłam kosmetyk, by sprawdzić zapach, wiedziałam że będzie mój. Aromat jest intensywny i naprawdę czuć wiśnię. Podczas kąpieli możemy się poczuć, jakbyśmy byli w prawdziwym sadzie. Opakowanie jest bardzo trwałe, poręczne i ładnie wykonane. Moja mniejsza wersja idealnie sprawdzi się w podróży, a sam kosmetyk dzięki swojej pojemności można zabrać nawet do kabiny samolotu.
Jestem bardzo zadowolona z wydajności produktu. Mam go od lutego, stosuję 1-2 razy w tygodniu, a w buteleczce nadal jest 1/3 produktu.
Sam peeling doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Tak jak obiecuje producent jest wygładzona, miękka i pachnąca. Z czystym sercem mogę polecić ten kosmetyk wszystkim tym, którzy lubią dobre, tanie i pięknie pachnące produkty :) Dodam jeszcze, że jest jeszcze kilka innych wersji zapachowych tego kosmetyku- m.in. melon & arbuz, brzoskwinia & mango, gruszka & żurawina, karmel & cynamon. Każdy więc znajdzie coś dla siebie. Bardzo fajnym prezentem jest zestaw Farmona- Masło do ciała, olejek do kąpieli i właśnie peeling :) Skusicie się?








Brak komentarzy: