czwartek, 12 maja 2016

Glicerynowy krem do rąk i paznokci Cztery Pory Roku

Bardzo lubię mieć długie, zdrowe paznokcie i gładkie dłonie. W stu procentach zgadzam się ze stwierdzeniem, ze dłonie są wizytówką człowieka. Bardzo ważne jest ich dobre nawilżanie. Testowałam wiele kremów do rąk. A to za tłuste, a to brzydko pachną. Chyba jestem dosyć wybredną osobą :) Jakiś miesiąc temu zakupiłam krem do rąk marki Cztery Pory Roku. Zdziwiłam się, że jest on zarazem tani i całkiem spory. Przy tym jest wiele wariantów zapachowych oraz możemy idealnie dopasować kosmetyk do rodzaju naszego problemu. Czego chcieć więcej?




Marka: Pharma CF
Cena: około 5zł
Dostępność: ja swój kupiłam w Rossmannie, pewnie jest jeszcze w innych drogeriach
Pojemność: 150ml
Skład: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Stearic Acid, Palmitic Acid, Dimethicone, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Mangifera Indica Seed Butter, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Ceteareth-20, Carbomer, Methylparaben, Ethylparaben, Sodium Hydroxide, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate
Opis producenta: Sucha i zniszczona skóra dłoni wymaga intensywnej regeneracji i ochrony. Dlatego glicerynowy krem do rąk Cztery Pory Roku został wzbogacony o masło mango, masło Shea oraz olej arganowy, które przynoszą ukojenie nawet bardzo wysuszonej skórze dłoni, odżywiając ją dzień po dniu i zapewniając długotrwałe nawilżenie. Wystarczy wetrzeć go w skórę dłoni kilkakrotnie w ciągu dnia, by zapewnić im 24-godzinną ochronę. Dzięki wyjątkowo lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania, pozostawiając delikatny i przyjemny zapach. 
Moja ocena: 4,5/5 punktów


Na początku zaznaczę, że skupię się na produkcie pomarańczowym czyli:
- masło mango
- masło Shea
- olej arganowy
- gliceryna
Naturalnie składniki aktywne kremu fioletowego to:
- olejek lawendowy
- masło Shea
- gliceryna


Produkt jest całkiem spory i ma przepiękne opakowanie. Występuje w kilku wersjach zapachowych (m.in. aloes, truskawka, cytryna, poziomka). Aromat kosmetyku jest oszałamiający. Najbardziej przypadł mi do gustu ten o zapachu mango. Jest jednocześnie słodki, energetyzujący i bardzo przyjemny. 
Konsystencja kremu jest bardzo fajna. Rzadka, ale nie przesadnie. Dobrze rozciera się go na dłoniach. Niezmiernie ważne jest dla mnie to, by krem do rąk szybko się wchłaniał i nie był tłusty- nienawidzę uczucia lepkości. Ten produkt zdaje ten test. Moje dłonie zostają nawilżone i lekko natłuszczone, a nie wyglądają jak po oblaniu ich olejem :D 
Co do samego nawilżenia jest ono całkiem niezłe. Ręce są bardzo przyjemne w dotyku, ale żeby był efekt wow krem trzeba stosować regularnie. Dodam, że produkt jest przebadany dermatologicznie. 
Co do wydajności, to ciężko mi się wypowiedzieć, bo używam kilku kremów do rąk.  Malutkim minusikiem jest to, że kosmetyk jest dosyć dużych rozmiarów, więc nadaje się raczej do tych pojemniejszych torebek lub jako produkt ''domowy''. Czekam na wersje mini, a wtedy będzie pełne 5.




Brak komentarzy: